دیجی ادفا

مرجع نیازمندی های دیجیتال

دیجی ادفا

مرجع نیازمندی های دیجیتال

سایت دیجی ادفا مرجع نیازمندی های دیجیتال فارسی

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سلام ودرود. در این پست قصد داریم تا راهکارهای نوشتن یک آگهی خوب و پربازده را شرح دهیم که با رعایت آنها ، بازخورد بهتری از آگهی تان دریافت کنید.

انتخاب عنوان مناسب برای آگهی

نخستین مورد ، استفاده از عنوان مناسب برای آگهی می باشد. سعی کنید برای آگهی خود عنوانی جذاب انتخاب کنید . این کار باعث می شود تا شانس تان برای دیده شدن اگهی تان افزایش یابد .

در عنوان آگهی سعی کنید از کلمات اغراق آمیز استفاده نکنید و هرچقدر می توانید عنوان آگهی تان را کوتاه کنید و به کار بردن عنوان طولانی باعث کاهش بازدهی آن می شود.

درج تصاویر باکیفیت و مرتبط با موضوع آگهی

مورد بعدی که باید به آن توجه کرد ، استفاده از تصاویر باکیفیت و مرتبط می باشد . درواقع این مورد هم اهمیت بسیار بالایی در دیده شدن آگهی تان توسط بازدیدکنندگان دارد و اکثر کاربران فقط به اگهی های دارای تصویر توجه می کنند . اما صرفا داشتن تصویر به منزله دیده شدن اگهی تان نیست بلکه مرتبط بودن و با کیفیت بودن تصاویر نیز باید مورد توجه قرار گیرد .

نوشتن توضیحات کامل و شرح تمامی جزییات مورد نیاز

کاربران در هنگام مشاهده یک سایت آگهی علاوه بر عنوان و تصویر، به توضیحات آگهی نیز توجه ویژه ای دارند و نوشتن توضیحات و جزییات خوب وجذاب باعث می شود تا بازدیدکننده با شما تماس بگیرد و کالا / خدمات شما را خریداری نماید.

اما چگونه توضیحات جذابی برای آگهی مان بنویسیم ؟

نخستین مورد : کامل بودن توضیحات می باشد ، برای مثال اگر قصد فروش کامپیوتر یا لپ تاپ خود را دارید می بایست تمامی جزییات فنی و سخت افزاری آن را در توضیحات ذکر کنید و صرفا به گفتن برند و رنگ و موارد این چنینی اکتفا نکنید و مشخصاتی از جمله رم ، هارد ، سی پی یو ( مدل – نسل – فرکانس و سایر جزییات ) هارد ، مادربرد و … را نیز ذکر کنید .

مورد دوم : با مشتری صادق باشید. اگر محصول و یا خدمات شما دارای ایراد و معایبی هست و یا ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشد ، در متن آگهی ذکر کنید ، البته ذکر مزایا و ویژگی های مثبت و محنصر به فرد کالا / خدمات تان را قبل از آن ذکر کنید. احتمال خرید از چنین اگهی هایی بسیار بیشتر از آگهی های حاوی اغراق و تمجید محصول / خدمات می باشد . سعی کنید بیش از حد بزرگنمایی نکنید و کالا / خدماتی که ارائه می دهید ، با مشخصات واقعی معرفی کنید.

مورد سوم : از درج توضیحات بصورت پست سر هم پرهیز کنید . بازدیدکنندگان سایت های نیازمندی ، معمولا وقت زیادی برای مطالعه تمامی توضیحات آگهی نمی گذارند و سعی کنید به جای نوشتن توضیحات بصورت پاراگراف ، از روش لیستی استفاده کنید یعنی ویژگی ها و توضیحات آگهی را در جملات کوتاه ( هر ویژگی در یک خط ) درج کنید.

راه های ارتباطی متنوع در اختیار بازدیدکنندگان تان قرار دهید.

سعی کنید در آگهی های تان راه های ارتباطی مختلفی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید و به نوشتن یک شماره / آیدی/ ایمیل و … بسنده نکنید و سعی کنید حداقل ۳ راه ارتباطی را در اگهی درج کنید ، معمولا کاربران سایتهای نیازمندی به اگهی های شامل شماره تماس راحت تر اعتماد میکنند و این مورد را حتما در اختیار شان قرار دهید ( در سایت دیجی ادفا به صورت پیشفرض شماره تماس اگهی دهنده در اگهی قابل نمایش می باشد ) .

در کنار شماره تماس ، راه ارتباطی در پیام رسانهای مختلف را نیز قرار دهید.  توصیه ما درج آیدی یک شبکه اجتماعی / پیامرسان خارجی از جمله تلگرام – اینستاگرام – واتساپ و … ( درصورت بلامانع بودن در سایت نیازمندی ) و یک پیام رسان محبوب و شناخته شده ایرانی ( روبیکا ، ایتا ، سروش و … ) می باشد .

در کنار موارد بالا ، درج یک آدرس ایمیل هم می تواند مفید باشد چون نمی توان انتظار داشت افراد تمامی شبکه های اجتماعی و پیام رسانها را داشته باشند اما روی هر گوشی و رایانه حداقل یک ایمیل فعال وجود دارد و این یعنی افزایش شانس دسترسی مشتری به شما . اگر تا کنون در اگهی های خود از ایمیل استفاده نمی کردید ، توصیه میکنیم ازین پس حتما یک ادرس ایمیل هم در اختیار بازدیدکنندگان اگهی های تان قرار دهید.

این مقاله بروزرسانی خواهد شد و روشهای بیشتری به آن افزوده خواهد شد.

دیجی ادفا

  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • majid moghadam

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی